S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Slevy na mail

Doručení po ČR

ceny dopravy

 



Informace po objednání

Děkujeme za Vaši objednávku.

Na této stránce naleznete potřebné informace po objednání.

Platba Doručení Další informace
Platba převodem na účet Česká pošta
Změny v objednávce
Platba při převzetí zboží (dobírka) Výdejní místa Zásilkovna a Uloženka
Problémy s dodáním zásilky
Osobní odběr Brno nebo Dražovice Nenašli jste odpověď?

Platba převodem na účet

V případě platby převodem na účet je nutné objednávku před expedicí uhradit.

Platbu prosím odešlete na náš bankovní účet: 2800872500/2010 (Fio banka a.s.). Variabilním symbolem platby je číslo objednávky. Před odesláním platby prosím zkontrolujte zadané údaje, předejdete tím komplikacím s vyřízením objednávky.

V případě platby převodem expedujeme zboží po připsání platby na náš účet. Pokud byste expedici rádi urychlili, pak prosím pošlete na e-mailovou adresu objednávka@kosmetikarna.cz potvrzení o dokončené platbě a číslo objednávky.


Platba při převzetí zboží (dobírka)

Jestliže jste v objednávce zvolili platbu dobírkou, pak objednané zboží zaplatíte při převzetí zboží v hotovosti. A to dle Vámi zvolené varianty:

  • pracovníku České pošty
  • na vámi zvoleném výdejním místě Zásilkovny nebo Uloženky
  • při osobním odběru na adrese: Milady Horákové 11, 602 00 Brno

 

Česká pošta – balík do ruky

Poštovní doručovatel Vám zásilku předá na Vámi zvolené adrese. Jestliže Vás nezastihne, pak bude zásilka uložena na Vaší dodací poště po dobu 7 dnů. Pokud si ji nestihnete vyzvednout, pak se nám vrací zpět. Někdy se to prostě může stát. Samozřejmě je možné vám v případě zájmu zásilku znovu vyexpedovat.

Po expedici posíláme odkaz na e-mailovou adresu (zadanou v objednávce), kde můžete zásilku sledovat na stránkách České pošty.

V případě platby převodem na účet objednané zboží expedujeme po připsání platby na náš účet. Více zde.

V případě platby poštovnímu doručovateli na Vámi zvolené adrese je možné platit pouze v hotovosti.

 

Výdejní místo Zásilkovna nebo Uloženka

Objednané zboží zasíláme na Vámi zvolené výdejní místo. Adresa výdejního místa je uvedena v rekapitulaci objednávky, kterou jsme zaslali (na Vámi zadaný e-mail) ihned po objednání.

Vyčkejte prosím na sms nebo e-mail, že je objednané zboží připraveno na výdejním místě k vyzvednutí. Zásilka pro Vás bude na výdejním místě připravena po dobu 7 dnů.

V případě platby převodem na účet objednané zboží expedujeme po připsání platby na náš účet. Více zde.

V případě platby při převzetí zboží (dobírka) je na výdejních místech možné platit pouze v hotovosti.

 

Osobní odběr Brno nebo Dražovice

V případě zvolení této varianty Vám bude objednané zboží předáno na adrese Milady Horákové 11, 602 00 Brno.

Vyčkejte prosím, než Vás budeme kontaktovat, že je objednané zboží připraveno k vyzvednutí.

V případě platby při převzetí, lze platit pouze v hotovosti.

 

Změny v objednávce

Potřebujete ve své odeslané objednávce dodatečně něco změnit? Pak nás pro jakékoliv změny kontaktujte na e-mailu objednávka@kosmetikarna.cz nebo tel. čísle: +420 777 101 282. Nezapomeňte prosím uvést číslo objednávky.

Změny je možné provádět pouze u objednávek, které ještě nebyly odeslány, a nebyl o nich informován dopravce.

 

Problémy s dodáním zásilky

Naší snahou je, aby dodávka vašich zásilek byla bezproblémová. V případě jakéhokoliv problému s doručením (např. zpožděné dodání, ztráta zásilky u dopravce, poškozená zásilka) nás neváhejte kontaktovat na e-mailu objednávka@kosmetikarna.cz nebo telefonním čísle +420 777 101 282 (pro rychlejší komunikaci prosím uveďte číslo objednávky)

 

Nenašli jste zde odpověď?

Neváhejte nás kontaktovat na e-mailu objednávka@kosmetikarna.cz nebo telefonním čísle +420 777 101 282 (pro rychlejší komunikaci prosím uveďte číslo objednávky)

 

MzY4N